Obsługa klienta

 

 

Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla tych wszystkich, którzy:
Zajmują się bezpośrednio lub pośrednio obsługą klienta

Cel szkolenia:
Szkolenie uczy jak układać sobie kontakt z klientem w obecnym czasie i jak skutecznie sprzedawać pomimo tak radykalnie zmieniającej się sytuacji.

Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe

Metody szkolenia:
wykład, ćwiczenia, studium przypadku

Program szkolenia:

» Standardy obsługi klienta
» Co wpływa na zachowanie klienta
» Metody komunikacji podczas rozmowy z klientem,
» Skuteczne wykorzystywanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
» Zapobiegać i reagować na sytuacje trudne w obsłudze,
» Klient tradycyjny vs klient nowoczesny jak sobie z nim radzić,
» Zdobywanie rekomendacji.

Korzyści dla uczestników:
» Zdobycie umiejętności docierania do potrzeb klientów, a także kreowania ich w kontekście sprzedawanych produktów z zapewnieniem doskonałych relacji z klientami.
» Zdobycie umiejętności stosowania technik finalizacji sprzedaży.

CENA: 500 zł

 

Jak nie możesz uczestniczyć w szkoleniu stacjonarnym, zachęcamy do szkolenia ON-LINE😊