Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla tych wszystkich, którzy:
Zajmują się bezpośrednio lub pośrednio obsługą klienta
Cel szkolenia:
Szkolenie uczy jak układać sobie kontakt z klientem w obecnym czasie i jak skutecznie sprzedawać pomimo tak radykalnie zmieniającej się sytuacji.
Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe
Metody szkolenia:
wykład, ćwiczenia, studium przypadku
Program szkolenia:
» Standardy obsługi klienta
» Co wpływa na zachowanie klienta
» Metody komunikacji podczas rozmowy z klientem,
» Skuteczne wykorzystywanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
» Zapobiegać i reagować na sytuacje trudne w obsłudze,
» Klient tradycyjny vs klient nowoczesny jak sobie z nim radzić,
» Zdobywanie rekomendacji.
Korzyści dla uczestników:
» Zdobycie umiejętności docierania do potrzeb klientów, a także kreowania ich w kontekście sprzedawanych produktów z zapewnieniem doskonałych relacji z klientami.
» Zdobycie umiejętności stosowania technik finalizacji sprzedaży.
CENA: 500 zł
Jak nie możesz uczestniczyć w szkoleniu stacjonarnym, zachęcamy do szkolenia ON-LINE😊