Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla tych wszystkich, którzy:
Zajmują się bezpośrednio lub pośrednio obsługą klienta w sekretariacie
Cel szkolenia:
Szkolenie uczy jak układać sobie kontakt z klientem w obecnym czasie i jak skutecznie budować wizerunek pomimo tak radykalnie zmieniającej się sytuacji.
Czas trwania szkolenia:
2 dni szkoleniowe
Metody szkolenia:
wykład, ćwiczenia, studium przypadku
Program szkolenia:
» Standardy obsługi klienta
» Rola sekretariatu,
» Co wpływa na zachowanie klienta ?
» Metody komunikacji podczas rozmowy z klientem.
» Warsztaty z komunikacji interpersonalnej,
» Skuteczne wykorzystywanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej ,
» Rozmowy „face to face”,
» Rozmowy telefoniczne,
» Zapobiegać i reagować na sytuacje trudne w obsłudze klienta
» Kreowanie wizerunku firmy/urzędu,
» Podstawy PR,
» Savoir-vivre w pracy,
» Redagowanie pism,
» Obieg informacji,
» Korespondencja e-mail,
» Asertywne zachowania,
» Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych.
Korzyści dla uczestników:
Zdobycie umiejętności docierania do potrzeb klientów, a także kreowania ich w kontekście zapewnienia doskonałych relacji z klientami.
CENA: 400 zł
Jak nie możesz uczestniczyć w szkoleniu stacjonarnym, zachęcamy do szkolenia ON-LINE😊