Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla tych wszystkich, którzy:
Zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów przez telefon
Cel szkolenia:
Poznać konkretne techniki negocjacji i perswazji do zastosowania w rozmowach przez telefon; Nauczysz się, jak wykorzystywać perswazję i strategie negocjacyjne, aby skuteczniej sprzedawać; Rozwiniesz umiejętność pokonywania zastrzeżeń i skłaniania rozmówcy do decyzji „tu i teraz”.
Czas trwania szkolenia:
1 dzień szkoleniowy, 8 godz.
Metody szkolenia:
wykład, ćwiczenia, studium przypadku
Program szkolenia:
» Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej.
» Wywieranie wpływu w rozmowie telefonicznej.
» Techniki komunikacji podczas rozmowy z klientem.
» Zdobądź sympatię rozmówcy i wykorzystaj efekt aureoli.
» Twój głos w słuchawce ma moc – ton, tempo i rytm wypowiedzi a wywieranie wpływu.
» Techniki prezentacji produktu – krótko i językiem korzyści.
» Jak dać rozmówcy wybór, nie pozostawiając mu wyboru?
» Wzajemność, niedostępność i inne reguły wpływu społecznego.
» Zamknięcie sprzedażowe – maksymalizacje efektów.
» Szanse i możliwości w pracy handlowca w dobie pandemii
Korzyści dla uczestników:
» Zdobycie umiejętności docierania do potrzeb klientów, a także kreowania ich w kontekście sprzedawanych produktów z zapewnieniem doskonałych relacji z klientami.
» Zdobycie umiejętności stosowania technik finalizacji sprzedaży.
CENA: 200 zł
Jak nie możesz uczestniczyć w szkoleniu stacjonarnym, zachęcamy do szkolenia ON-LINE😊