Zarządzanie stresem

 

 

Dla kogo:
Proponowane szkolenie jest wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowocześniejszymi i najskuteczniejszymi technikami kontroli stresu jak i negatywnych emocji.

Cel szkolenia:
Poznać konkretne techniki negocjacji i perswazji do zastosowania w rozmowach przez telefon; Nauczysz się, jak wykorzystywać perswazję i strategie negocjacyjne, aby skuteczniej sprzedawać; Rozwiniesz umiejętność pokonywania zastrzeżeń i skłaniania rozmówcy do decyzji „tu i teraz”.

Czas trwania szkolenia:
8 godzin szkoleniowych

Metody szkolenia:
wykład, ćwiczenia, studium przypadku

Program szkolenia:
» Czym jest stres?
» Typowe objawy stresu – w jaki sposób szybko na nie reagować?
» W jaki sposób może wpływać na nasze myślenie i działanie?
» Typowe źródła stresu
» Sposoby redukcji stresu
» Postawy i ich funkcje a własne wartości – regulacja emocji,
» Techniki asertywne dla nieasertywnych,
» Techniki umysłowe – trening wizualizacji, fantazji sterowanych,
» Feedback – budowanie pozytywnych wzmocnień.

Korzyści dla uczestników:
» Zdobycie umiejętności docierania do potrzeb klientów, a także kreowania ich w kontekście sprzedawanych produktów z zapewnieniem doskonałych relacji z klientami.
» Zdobycie umiejętności stosowania technik finalizacji sprzedaży.

CENA: 200 zł

 

Jak nie możesz uczestniczyć w szkoleniu stacjonarnym, zachęcamy do szkolenia ON-LINE😊